شوش- پرداخت نشدن مابه‌التفاوت خرید کلزا به کشاورزانی که محصول خود را قبل از افزایش قیمت فروخته‌اند باعث نارضایتی آنها شده و خواستار رسیدگی وزارت جهاد کشاورزی به این مطالبه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.
کیلیان امباپه طبق ادعای برخی منابع فرانسوی انتظار داشت رئال برای خرید او در این تابستان اقدام کند ولی حالا به شدت از رفتار باشگاه مادریدی ناامید شده است.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید حضور لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برایش دردسرساز شده است.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی‌ها و عدم حمایت‌ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید تنها چاره برای بهبود شرایط نقل و انتقالاتی این تیم صبر کردن است.
در بازدید مناف هاشمی از خوابگاه مجموعه آزادی، گلایه هایی توسط ورزشکاران مطرح شد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران علت ناکامی سابریست‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان را بیان کرد.
استاد بزرگ شطرنج ایران که سهمیه حضور در جام جهانی باکو را دارد از پرداخت هزینه‌های این مسابقات توسط خود بازیکنان گلایه کرد.
علیرضا بیرانوند در واکنش به مصاحبه افشین پیروانی یک استوری منتشر کرد و از او گلایه کرد.
دختر شمشیرباز اپه می‌گوید در حالی که قرار بود به قهرمانی آسیا برود نظر مسئولان فدراسیون تغییر کرد.
اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از بازی‌های آسیایی هانگژو با پرواز بیزنس راهی برزیل می‌شوند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: اگر در هفته جاری جلسه شورا برای تعیین تکلیف قیمت گندم برگزار نشود بنیاد ملی گندم کاران به سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
به نظر می‌رسد که کارکنان بایر‌ن مونیخ چندان از جدایی اولیور کان از این باشگاه ناراضی نیستند.
با گذشت بیش از یکماه از دربی دور برگشت لیگ برتر بالاخره ریکاردو ساپینتو دلیل غیبت ارسلان مطهری در ترکیب تیمش را افشا کرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بی توجهی به این تیم در آستانه اعزام به لیگ ملتها گلایه کرد.
سرمربی استقلال با گلایه از شرایط این تیم و قول‌های عمل نشده مدیران، از دولت خواست که برای حل مشکلات اقدامی انجام بدهد. او همچنین از صحبت درباره حضور مدیربرنامه هایش در تهران خودداری کرد.
ملی‌پوش قایقرانی ایران تأکید کرد بعد از دستیابی به مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی، دنبال دستیابی به مدال طلای این رقابت‌هاست.
گندم در دو هفته اخیر جز اخبار داغ حوزه کشاورزی بود؛ پس از کش و قوس فراوان در نهایت قیمت هر کیلو گندم از ۱۳ به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت اما گلایه کشاورزان همچنان ادامه دارد.
یک استاد دانشگاه در روز معلم از دانشگاه تهران گلایه کرد.
کای هاورتز، ستاره چلسی از برکناری توماس توخل گلایه کرد و گفت، وقتی مربی موفق را اخراج می‌کنید، معلوم است که تیم را به دردسر می‌اندازید.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: آنچیزی که از بازیکنان در دیدار با ازبکستان خواسته بودیم در زمین انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ